به همت ستاد اقامه نماز شهرستان در هفته پرخیر و برکت وحدت مراسم تقدیر از ائمه جماعات و خادمین مساجد و موذنین ادارات شهرستان با حضور مهندس علی فتح اللهی فرماندار ، حجت الاسلام حجازی مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان، امامان جمعه و ائمه جماعات تشیع و تسنن تالش و مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات تامین اجتماعی شهر تالش برگزار گردید.
در این مراسم که از ویژه برنامه های هفته وحدت شهرستان تالش بود حاج آقا شادکام دبیرستاد اقامه نماز تالش به ارائه گزارش کاری و اهم اقدامات انجام گرفته پرداخت .
حجت الاسلام حجازی مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان و فرماندار تالش از سخنرانان این مراسم بودند.
درپایان این مراسم از 10 نفر از ائمه جماعات مساجد ، 10 نفر از خادمین مساجد و 12 نفر از موذنین ادارات شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
ما را در سایت ستاد اقامه نماز شهرستان تالش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9